امروز:

26 اردیبهشت 1403

بیت کوین:

3,857,543,959 تومان

سکه تمام بهار آزادی:

38,400,000 تومان

لیر ترکیه:

1,900 تومان

درهم امارات:

16,790 تومان

یوان چین:

8,480 تومان

دلار:

61,250 تومان

یورو:

65,980 تومان

پوند انگلیس:

76,570 تومان

دژ صنعت پرشین

طراح و سازنده انواع جرثقیل های سقفی، دروازه ای و بازویی و ضد انفجار
درباره شرکت…

شرکت مهندسی دژ صنعت پرشین توسط گروهی متشکل ازنیروهای با تجربه و پیشروی صنعت، اساتید دانشگاه و کارآفرینان جوان کشور تأسیس شده است.

ماموریت دژ صنعت پرشین ایجاد پتانسیل لازم برای اجرای پروژه‌های حوزه تجهیزات جابجایی مواد علی الخصوص طراحی، ساخت و نصب انواع جرثقیل های سقفی و ضد انفجار به صورت EPC در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان، نیرو و… است. این شرکت خود را ملزم می داند در کوتاهترین زمان ممکن قابلیت‌های خود را در زمینه‌های خدمات فنی و  مهندسی مرتبط، تامین و تهیه تجهیزات مربوط به جرثقیل های سقفی را بکار برد.

در حال حاضر شرکت مهندسی دژ صنعت پرشین یکی از فعال ترین و بزرگترین شرکت ها در زمینه مهندسی، طراحی و اجرای پروژه های تخصصی جابه جایی مواد و جرثقیل های سقفی و ضد انفجار در ایران می باشد که در طی سالهای اخیر موفق به انجام صدها پروژه بسیار تخصصی و ملی در این زمینه در ایران و خارج از ایران شده است.

 

 

شرکت مهندسی دژ صنعت پرشین به عنوان نماینده رسمی شرکت اشتال  آلمان در ایران، و یکی از بزرگترین تامین کننده جرثقیل های سقفی و ضد انفجار در شرکت های تابعه وزارت نفت از جمله شرکت ملی نفت ایران، پالایش و پخش فراورده های نفتی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ملی گاز ایران می باشد.

محصولات شرکت اشتال آلمان از با کیفیت ترین محصولات تولید شده در حوزه جرثقیل سقفی و ضد انفجار در جهان می باشد و تضمین رسمی این شرکت استفاده از قطعات اصلی با گارانتی معتبر می باشد.

 

از آنجا که نیاز مشتریان این شرکت در کنار جرثقیل های سقفی با کیفیت اشتال، متقاضی استفاده از تجهیزات جانبی با کیفیت از این شرکت بوده اند، شرکت دژ صنعت پرشین موفق به اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری فروش محصولات بسیار با کیفیت شرکت تله رادیو سوئد که عمدتاً ریموت کنترل های صنعتی و جویستیک می باشد شده است.

ریموت کنترل های شرکت تله رادیو اولین ریموت کنترل جرثقیل سقفی در ایران می باشد که موفق به اخذ مجوز از از سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور شده است.

 

 

مزیت اصلی ریموت کنترل های تله رادیو سوئد نسبت به سایر محصولات رایج در کشور، سطح ایمنی کلاس CAT3 و PLd با درجه IP66 و یکسال گارانتی به همراه مجوز از از سازمان تنظیم مقررات رادیویی می باشد. شایان توجه است این سطح از ایمنی به کاربر اجازه می دهد بینهایت ریموت کنترل را در کنار یکدیگر و بدون هیچگونه محدودیت و ایجاد تداخل بر روی تمامی سیستمهای رادیویی و غیر رادیویی حتی در کنار میدان های مغناطیسی عظیم راه اندازی نمود.

 

اطلاعات تماس…
آدرس

دفتر مرکزی: تهران، میدان ولی عصر، خیابان شقایق، پلاک 8 واحد 19

 

کارخانه: کیلومتر 20 اتوبان ساوه، خروجی آدران شهریار، شاهد شهر، انتهای بلوار آشتیانی، روبروی پمپ گاز شهید همت

تلفن تماس

02188934737

فکس

02188943321

ایمیل

info@dspersian.com

وب سایت

www.dspersian.com

مدیر عامل:سید محمد کاظم معیری پور
پروژه های انجام شده…
جرثقیل های 40/10 تن کارخانه مپنا
جرثقیل های گروه صنعتی گلرنگ
جرثقیل آب شیرین کن بوشهر
پروژه خط انتقال نفت گوره جاسک